restarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
267
aantal weken geleden heb aan camaraat geholpen om een pc opbouwen, ik heb alles gemonteerd zo als de handleiding, maar na dagen heeft mijn camaraat verteeld dat de pc gaat na een bepaalde tijd een uur of twee automatisch restarten... weet iemand waarom of hoe kan achterkomen wat de probleem is????
 
Kijk eens of automatisch opstraten staat aangevinkt bij "Opstart- en herstelinstellingen". Daar kom je door met je rechtermuisknop op "Deze Computer" te klikken, dan tabblad Geavanceerd vervolgens op "Instellingen" klikken onder "Opstart- en herstelinstellingen". Staat daar De computer automatisch opstarten aangevinkt, zoja, vink deze aan uit.
 
was wel aangevinkt heb ik deze net uit gedaan nou maar wachten dat dit help!!!!

Kijk eens of automatisch opstraten staat aangevinkt bij "Opstart- en herstelinstellingen". Daar kom je door met je rechtermuisknop op "Deze Computer" te klikken, dan tabblad Geavanceerd vervolgens op "Instellingen" klikken onder "Opstart- en herstelinstellingen". Staat daar De computer automatisch opstarten aangevinkt, zoja, vink deze aan uit.
 
Inderdaad even afwachten, als het goed is krijg je nu waarschijnlijk een foutmelding. Als je die hier post dan kunnen we er misschien wat mee.
 
tot nu ik heb geen fout melding gekregen... maar als ik die krijg dan post ik hier wel!!! bedankt voor alle hulp....


Inderdaad even afwachten, als het goed is krijg je nu waarschijnlijk een foutmelding. Als je die hier post dan kunnen we er misschien wat mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan