• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rij verwisselen na vertikaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is inderdaad wat er zou moeten gebeuren. En gelijktijdig staan de waarden in sheet2 ook op de geode plaats.
Ik kan kolom I “buiten” het zicht plaatsen, zodat er niet zgn. een extra kolom met data is.
Bedankt voor de oplossing

Groet Nono :)
 
Daniël ik heb steeds gezegd, dat na een sorteeraktie de waarden bovenaan in de range moeten staan.
Alleen dit gaf problemen met de formule in kolom H.
Het is inderdaad opgelost met een tussenkolom, zoals je dacht.
In ieder geval ook bedankt voor jou inbreng.

Groet Nono
 
nonono , ik ben blij dat het probleem opgelost is :thumb: ik geef soms antwoorden vanuit de vrachtwagen ( zoals deze voormiddag en dan is dat via een smartphone waar ik geen macro's kan draaien laat staan maken ) , ik had de oplossing van Harry ( :thumb: ) al bekeken en zag dat het dat was .
suc6 ermee ;) en je weet de site te vnden bij problemen .
 
Ik heb een compilatie gemaakt en ik krijg de getallen boven en gesorteerd van" laag naar hoog" en van" hoog naar laag " wel mits een kleine ingreep op de formule bij de ene is het gewoon 0 en bij de andere is het "0"
 

Bijlagen

  • test_sorteer_opl_3(1).xls
    56,5 KB · Weergaven: 16
Dit is heel leuk met de knoppen. Dit ga ik zeker in file verwerken!

Nogmaals bedankt :thumb:

Groet Nono
 
Dit is heel leuk met de knoppen. Dit ga ik zeker in file verwerken!

Nogmaals bedankt :thumb:

Groet Nono

Je kan er ook andere voor gebruiken ;)
 

Bijlagen

  • test_sorteer_opl_3(1).xls
    65,5 KB · Weergaven: 18
De plaatjes kan je vinden onder de knop " invoegen" en dan "afbeeldingen"
suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan