Hoi allemaal,
Ik heb een vraag over Excel werkbladen en daarin rijen zoeken, ik heb al gegoogled maar wellicht dat ik ook hierin verkeerd zoek
Ik heb 1 werkblad waar de totale gegevens in staan. Deze bevat bijvoorbeeld de volgende velden
Leidinggevende Naam Adres Postcode Woonplaats Kleur groep Klas etc.
Nu is het zo dat er meerdere dezelfde namen in staan met verschillende leidinggevende. Deze gegevens / complete rijen wil ik per leidinggevende en naam verzamelen in nieuwe werkbladen. Hoe kan ik dit doen?
Bijvoorbeeld:
Leidinggevende Naam Adres Postcode Woonplaats Kleur groep Klas
Piet Karel
Piet Karel
Piet Karel
Piet Karel
Johan Bert
Frits Willem
Alleen de rijen waar dus Piet en Karel in staan wil ik op werkblad 2. Weet iemand raad?
Groetjes en alvast bedankt
Ik heb een vraag over Excel werkbladen en daarin rijen zoeken, ik heb al gegoogled maar wellicht dat ik ook hierin verkeerd zoek
Ik heb 1 werkblad waar de totale gegevens in staan. Deze bevat bijvoorbeeld de volgende velden
Leidinggevende Naam Adres Postcode Woonplaats Kleur groep Klas etc.
Nu is het zo dat er meerdere dezelfde namen in staan met verschillende leidinggevende. Deze gegevens / complete rijen wil ik per leidinggevende en naam verzamelen in nieuwe werkbladen. Hoe kan ik dit doen?
Bijvoorbeeld:
Leidinggevende Naam Adres Postcode Woonplaats Kleur groep Klas
Piet Karel
Piet Karel
Piet Karel
Piet Karel
Johan Bert
Frits Willem
Alleen de rijen waar dus Piet en Karel in staan wil ik op werkblad 2. Weet iemand raad?
Groetjes en alvast bedankt