Routebeschrijvingen afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Ik ben bezig om wat routebeschrijvingen te maken voor een trouwerij. Wat is nu de beste manier om dit te doen? Ik wilde het sowieso maximaal op de grootte van een A4-tje houden. Op internet zijn diverse routeplanners te vinden die op zich prima voldoen. Maar deze lijken wel onmogelijk om in een worddocumentje te krijgen. Verder weet ik niet hoe ik de gegevens het beste kan invoeren. Zo komt een groot deel van de familie en kennissenkring uit Den Bosch. De trouwerij is in Rotterdam. Het eindpunt is uiteraard de locatie. Maar het begin is natuurlijk voor iedereen verschillend. Gewoon een snelwegknooppunt aanhouden? Of heeft iemand een beter idee?
 
Google maps en dat als printversie uitprinten.
Misschien als pdf printen dan kun je het invoegen in je word document.
aanknopingspunt altijd de omliggende hoofdader nemen.
 
Als je een schermafdrukje neemt van Google Maps krijg je een veel grotere kaart dan moest je het afdrukken.

Dus druk eens op de PrtSc toets als je Google Maps voor je hebt, en daarna in Word een simpele rechtsklik >> plakken of de toetsencombinatie ctrl+v. Verder kan Word prima knippen aan afbeeldingen dus kun je er iets moois van maken.
 
Zo komt een groot deel van de familie en kennissenkring uit Den Bosch. De trouwerij is in Rotterdam. Het eindpunt is uiteraard de locatie. Maar het begin is natuurlijk voor iedereen verschillend. Gewoon een snelwegknooppunt aanhouden? Of heeft iemand een beter idee?

de beschrijving beginnen vanaf de snelweg waar de afrit op zit die ze moeten hebben

bijvoorbeeld (als de afrit op de a16 zit ;))
"Komend vanaf de A16 uit de richting Dordrecht neem afslag nummer x (namen erbij)"
"Komend vanaf de A16 uit de richting van de A20 (gouda - schiedam)"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan