router in redhat 8,0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
hallo

Hoe stel ik snel en simpel een netwerk met een router in redhat 8,0, er zijn drie computer aan de router aan gesloten, die van mij en nog twee, ik draai redhat 8,0, en de andre twee computers xp.

Het interet op mijn computer, waar redhat 8,0 op staat, doet het ging van zelf hoefde niks te verandren, ik heb redhat 8,0 voledig geinstalleerd(4.3 gb).

Ik hoop dat het op een makkelijke manier kan, ben een beginner met redhat 8,0

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Niet hoe je de DHCP server aan zet, en wat je in de router moet instellen. In neem aan dat dit zo'n beetje hetzelfde werkt als in Windows.
 
Geplaatst door JBS
Niet hoe je de DHCP server aan zet, en wat je in de router moet instellen. In neem aan dat dit zo'n beetje hetzelfde werkt als in Windows.

redhat 8,0 is heel anders dan windows hoor, iemand een idee voor mij ben een benginner.
 
Je moet uitgaan van een systeem dat zonder router Wel op internet kan. Het enigste wat je moet instellen op de router is dat DHCP op auto staat. Meer verschil is er eigenlijk niet.
 
Geplaatst door JBS
Je moet uitgaan van een systeem dat zonder router Wel op internet kan. Het enigste wat je moet instellen op de router is dat DHCP op auto staat. Meer verschil is er eigenlijk niet.

dat heb ik al lang gedaan, daarom doet het internet ook. alleen netwerk niet, in windows zie ik iedreen, in het netwerk zonder instelling, hoe doe ik dat in redhat 8.0, hoe zie ik iedreen daar.
 
Dit is geen probleem van de router, dit is een pobleem van de instellingen in XP en eventueel LINUX

In neem aan dat de pc's met XP elkaar wel zien. Je zult de instellingen van de group op je pc gelijk moeten zetten van die van XP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan