Sacannen met de Canon pixma mg 5650

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
IK heb een vraagje over het scannen van de canon pixma GM 5650 Het gaat over een document
Ik wil een document scannen en dit dan opslaan als een PDF in een zelf te kiezen map
Maar ik kom daar niet uit ik zie wel 2of3 verschillende mogenlijkheden Wat ik wil is heel simpel
Scannen z/w en dan opslaan als PDF in een map dat is alles (maar ik zit in de knoei met de instellingen ???)
e de waele
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, daar is ie weer. Wat voor document is het, is het een word doc, sla het eerst op als PDF. Print het dan en/of sla het gelijk op in een map en print het later.

PRINTJE PDF.jpg
 
Goede middag
Ja ja Ik ben er nog steeds ik heb nu een nieuwe printer gekocht maar ik vind de handleiding nou niet zo duidelijk
Ik heb het hier over het inscannen van bv een factuur die ik krijg deze wil ik dan scannen en opslaan als een PDF maar ik zie wel dat er meer mogelijkheden zijn om te scannen
En wat is nu de beste manier om te gebruiken het is een beetje verwarrend vind ik
e de waele
 
Hallo Frimout
Zeer bedankt voor uw reactie ik ga dit zeker eens doorlezen dat kan nooit kwaad Ik zal er zeker iets van oppikken waar ik iets mee kan
e de waele
 
Hallo manamana
Het is weer gelukt ik heb de instelling gevonden bedankt weer voor de reactie
en tot de volgende vraag
e de waele
 
Je kunt altijd op me rekenen als ik een oplossing (denk te weten) weet. ;) Wellicht tot de volgende keer. Groet Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan