Beste forumleden,
Ik zou het volgende twee dingen willen doen:
1. In een Word bestand de vragen uit tabblad 2 in een tabel zetten, waarbij de lege regels worden overgeslagen.
2. In een Word sjabloon de teksten uit tabblad 3 invoegen op vooraf gedefinieerde plaatsen. Hierbij zou ik in excel willen kunnen aangeven, dmv een vinkje welke teksten wel en niet van toepassing zijn. Bijvooorbeeld dat op een plek in het sjabloon tekst 1, tekst 2 en/of tekst 3 moeten komen, afhankelijk welke ik heb aangevinkt in excel. Vink ik alleen tekst 1 aan, komt in Word dus alleen tekst 1.
Kan dit uberhaubt en zo ja, hoe pak ik dit aan? Zie de bijlage voor een voorbeeld.
Wederom veel dank alvast.
Groet, Annemieke
Bekijk bijlage Test.1.xlsx
Ik zou het volgende twee dingen willen doen:
1. In een Word bestand de vragen uit tabblad 2 in een tabel zetten, waarbij de lege regels worden overgeslagen.
2. In een Word sjabloon de teksten uit tabblad 3 invoegen op vooraf gedefinieerde plaatsen. Hierbij zou ik in excel willen kunnen aangeven, dmv een vinkje welke teksten wel en niet van toepassing zijn. Bijvooorbeeld dat op een plek in het sjabloon tekst 1, tekst 2 en/of tekst 3 moeten komen, afhankelijk welke ik heb aangevinkt in excel. Vink ik alleen tekst 1 aan, komt in Word dus alleen tekst 1.
Kan dit uberhaubt en zo ja, hoe pak ik dit aan? Zie de bijlage voor een voorbeeld.
Wederom veel dank alvast.
Groet, Annemieke
Bekijk bijlage Test.1.xlsx