scanner software.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo,

Ik heb een probleem met medion scanner md 6190.

ik heb de drivers kunnen instaleren op mijn vista laptop die eigenlijk voor xp bedoel zijn en bij apparaat beheer geeft hij dat het correct werkt alleen krijg ik de software zelf van de scanner niet geinstalleerd en bij medion zijn er geen vista drivers en software voor.

en nu vraag me dus af of het mogelijk is om een andere programma voor de scanner te gebruiken die wel voor vista is.

Alvast bedankt
 
Windows Vista zelf:D

Uit de Help-functie van Windows Vista:

Een document of bestand scannen

Deze versie van Windows wordt geleverd met Windows Faxen en scannen. U kunt dit programma onder meer gebruiken als u tekstdocumenten wilt scannen, weergeven en opslaan. Als u met afbeeldingen werkt, kunt u tevens Windows Fotogalerie gebruiken als u afbeeldingen of documenten wilt scannen. Deze documenten of afbeeldingen worden in een dergelijk geval opgeslagen in de map Afbeeldingen. Zie Afbeeldingen scannen voor meer informatie.
 
dus als ik het goed begrijp heb ik dus geen programma nodig om met mij scanner te werken, ik gebruik hem normaal alleen voor kopieen te maken en soms om broeven in te scannen en te mailen.
 
dan heb ik dat goed begrepen alleen mijn scanner doet het niet krijg een fout melding.

dat er een fout is opgetreden tendesn het instellen van de scanner eigenschappen.

en mijn lamp brand ook niet en de knopjes op de scanner reageren ook niet
 
denk het ook maar wel vreemd dat hij in apparaat beheer aangeft dat hij werkt en ik de lamp brand nu wel in mijn scanner,

Maar kan ik geen driver zoeken van een andere scanner die wel voor vista is anders moet ik een nieuwe kopen helaas
 
Ben er bang voor. Ik heb al even rond gekeken maar het is een algemeen bekend probleem helaas...
 
oke dan, dan maar een nieuwe kopen en een tv kaart nieuwe kopen de rest werkt allemaal prima op mijn vista.

Printer werkt ook prima met de xp drivers onder vista
Maar bedankt voor je reactie
 
En deze keer dus geen Aldi-rommel meer, vreselijke IT-producten met een vreselijke support.
 
De laptops schijnen nogal mee te vallen ja. Spijtiggenoeg kan dat niet gezegd worden van de randapparatuur.
 
De laptops schijnen nogal mee te vallen ja. Spijtiggenoeg kan dat niet gezegd worden van de randapparatuur.

Ach, ook de service wordt door o.a. de consumentenbond tegenwoordig steeds als beste beoordeeld en ook de desktop-pc's bieden heel veel waar voor het geld.

En rand-apparatuur? Ik heb zelf (en was eigenlijk ook niet mijn 1e keus, maar ja, de prijs....) een Medion 22" breedbeeld TFT en ben er meer dan tevreden over!!
 
Ik heb het meer over de randapparatuur die niet plug-and-play is. Met een TFT kun je op softwarematig vlak weinig fout doen lijkt me.

En een goede helpdesk kan fijn zijn, maar het is fijner als je hem minder nodig zou hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan