Scherm verdwijnt op de achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

linkav

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Berichten
465
Beste,

Ik heb een formulier waarin werkbonnen kunnen aangemaakt/gewijzigd worden. Het opzoeken van een werkbon gaat met behulp van een "Zoek"-knop. Bij het klikken op deze zoek-knop wordt een zoekscherm geopend met alle projecten (iedere werkbon wordt gemaakt voor een bepaald project). Na dubbelklikken op een project wordt een nieuw scherm geopend waarin alle werkbonnen van het geselecteerde project getoond worden. Bij het openen van het laatste scherm schrijf ik het geselecteerde projectnr in een veld en wordt het eerste scherm gesloten. Soms, maar niet altijd verdwijnt ook het zoekscherm met werkbonnen, blijkbaar op de achtergrond, want als ik met alt+tab wissel tussen openstaande programma's en terug naar acces ga, staat het zoekscherm er terug.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe los ik dit op?
 
Zonder de db te zien wordt het erg lastig; er zal vast het e.e.a. aan VBA code in het project gebruikt worden, en als je daar ook code gebruikt om schermen aan- of uit te zetten, of met ECHO wat te doen, en de volgorde waarin de handelingen moeten worden uitgevoerd ligt niet volledig vast, dan kan het voorkomen dat code wordt uitgevoerd die dat effect heeft en wat je dan op dat moment eigenlijk niet wil. Je procedure klikt behoorlijk ingewikkeld, dus de kans dat er iets in de workflow niet helemaal lekker loopt, is dan navenant groter :). Dus als je een voorbeeld db mee kunt sturen, als je er niet uitkomt, dan helpt dat enorm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan