scherm wordt alleen maximaal of minimaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

STORMT

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Berichten
34
Ik maak gebruik "word 2000" en XP.
Alleen in "word" kan ik het scherm niet meer verkleinen.
Het scherm is maximaal of minimaal.
Als "word" minimaal gezet is met knop minimaliseren dan gaat "word" naar de taakbalk. Als ik vervolgens op "word" in taakbalk klik opent "word" zich. Dit is allemaal correct.
Echter als ik "word" met de knop verkleinen verklein dat gaat "word" naar taakbalk en kan ik deze alleen openen met rechter muisknop en dan optie maximaliseren.
Echter scherm "word" kleiner maken lukt niet.
Ik heb geen probleem met excel en access.

Kan iemand mij een tip geven??
BVD
 
Als je met je muis op de rand gaat staan lukt het dan om te verkleinen?
 
Wat bedoel jij met muis op de rand staan? Als muis op de bovenrand van het wordscherm is kan ik alleen minimaliseren of afsluiten. Formaat wijzigingen is grijs.
Als word in taak balk is dan kan ik met rechter muisknop de optie "formaat wijzigen "wel gebruiken. De muis vertoont dan een kruis. Verder kan ik niets.
Tip?
 
Ik bedoel als je met je muis op de buitenste rand gaat staan. Dan krijg een pijl die naar links en rechts wijst. Je zou hem dan met de muis moeten kunnen verkleinen.
 
Dit kan alleen alleen als het scherm verkleint staat, niet bij scherm maximaal.
 
Bij dubbelklik dan wordt "word" geminimaliseerd. Dus hetzelfde wat ik eerst beschreven hebt. Ik denk dat een instelling of iets aangepast moet worden. Ik heb al gekeken bij extra, opties, maar ik kan het niet vinden. Andere tip?
 
:D Nadat je venster van word wel gemaximaliseerd hebt gekregen kijk maar eerst die ( gemaximaliseerde ! ) venster of recht boven in de hoek kleine vierkantje voor maximaliseren dubbel is ( ?? ) ALS maar wel dubbel is dan gelijk je die vierkantje moet klikken zodat venster klein word, nu handmatig die venster je moet met pijl maximaliseren zodra venster in orde groot is druk op Ctrl links en klik op rooie kruis in venster dat die sluit, ...nu hij moet gemaximaliseerd wel blijven openen ...:D
 
Laatst bewerkt:
Als je op de W-KNop helemaal links van de programma titelbalk klikt, is de optie <Vorig formaat> dan aanwezig of grijs?
 
En wat gebeurt er als je op de Taakbalk onderin op een lege plek klikt, en je kiest de optie <Vensters trapsgewijs schikken>?
 
rROYONIX: helaas snap ik jou antwoord niet helemaal. Kan jij jouw stappen nogmaals uitleggen in meerdere zinnen ipv 1 zin. BVD

OCTAFISH: Optie "vorig formaat" is aanwezig. Als ik hierop klik dan wordt het "word" scherm weer geminimaliseerd.
 
:d Jij zei dat je wel gemaximaliseerde venster wel krijgt toch ? nadat je die naar taak-balk laat zakken, en ALS je op opnieuw die aanklinkt die venster dan groot is toch ??
NU die gekregen gemaximaliseerde venster kijk of recht boven in hoek staat vierkantje voor maximaliseren als dubbel ?
Verklein je gelijk ( het mag nooit vierkantje dubbel zijn ! ) die gemaximaliseerd gekregen venster handmatig en nog eens gewoon handmatig die moet je maximaliseren met jouw muis , klik maar op je toetsenbord links op Ctrl en houd die vast ....dan op rooie kruis in word-venster sluit die.... iedere keer zal venster van woord nu gemaximaliseerd openen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Octafish
Bedankt met deze optie worden alle gemaximaliseersde vensters verkleind weergegeven.
Nu kan ik word scherm verkleinen.
Bedankt voor jouw hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan