Schijimage van windows XP maken met alle geinstalleerden programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

glenn cremers

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Berichten
31
Hoi allemaal,

is er een programma waarmee ik heel makkelijk een Schijimage van windows XP kan maken met alle geinstalleerden programma's zodat ik de volgende keer als ik windows XP installeer niet meer office 2003 en alle drivers hoef te installeren.

Groetjes,
Glenn
 
schijf image

Hallo, je geeft niet aan of het een gratis program moet zijn in ieder geval ik gebruik norton ghost 12 dat is een eenvoudig program (als ik het al kan is het eenvoudig) ik maak iedere maand een image je doet dat op een ogenblik dat je PC goed werkt natuurlijk. Deze images hebben mij al minstens 5 maal uit de problemen gehaald toen er iets of heel mijn PC niet meer opstartte. Het image zette alles terug zoals toen ik het image maakte met alleprogramma's, instellingen van E-mail adressen e.a opgeslagen drivers van toestellen o.a Dlink router enz. al wat je na het aanmaken van een image hebt gedaan( programs geinstalleerd, E-mails enz.) worden uiteraard niet terug gezet die staan niet in dat image begrijp je. ik zet ook het image op een externe HD want als je je image op je systeem disk zet en die crasht ben je de pineut. Dit bleek al één van mijn meest onmisbare aankopen. Je moet echter wel zelf een rescue disk aanmaken die je in de DVD steekt als je de PC opstart.

Groeten,

R. Baert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan