• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Schoonmaak plan

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuurar

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Berichten
392
Beste Forum.

Ik zou graag een schoonmaak schema willen maken wat automatisch ingevuld word.
De bedoeling is dat ik op een blad de taken invoer met daarbij hoe vaak het moet gebeuren.
Dus elke week,eens per maand, eens per half jaar enz.

Nu zou ik willen dat wanneer je een week selecteert dat er dan automatisch ingevuld word wat er moet gebeuren die week. Op een ander tabblad zou ik dan willen bij houden wat er die week gebeurt is.

Zou iemand me kunnen helpen hiermee?
Bedankt alvast voor de moeite.
Ik gebruik nog excel 2003

Bekijk bijlage schoonmaak.xls
 
Laatst bewerkt:
ben ik niet duidelijk geweest met mijn verhaal of is het niet mogelijk wat ik zou willen bereiken???
 
Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Vandaar mijn vraag hier :(
Waarschijnlijk zullen er hele (voor mij) ingewikkelde formules uit komen die ik zelf niet kan schrijven.
 
Heb je al eens in dit forum, of andere gezocht op 'onderhoud'.
Tal van voorbeelden die soms gemakkelijk naar uw hand te zetten zijn.
 
onderhoud? hummm daar zou ik niet zo snel op gezocht hebben.
Ga eens kijken wat ik daarmee kan vinden
 
Ik snap er niets van :(
Is er iemand die me op weg kan helpen en me "opdrachten" geeft zodat ik er toch iets moois en werkend van kan maken?
Ik denk dat ik gedeeltes in het verticale zoeken moet doen maar die begrijp ik niet helemaal.
 
Ik heb dan maar zelf een aanzet gegeven.
 

Bijlagen

  • schoonmaak(cobbe).xls
    32 KB · Weergaven: 299
Dank je cobbe ik ga er op studeren even en kijken of ik er een stap verder mee kan komen.
 
Om hoeveel taken moet dat schoonmaak plan aan kunnen, en hoeveel mensen gaan dit bestand gebruiken,zijn er tabbladen die ook moeten beveiligd worden, en moet de naam van de persoon er bij die de validatie doet van de gedane taak.
 
Ik wil een stuk of 30 taken er in hebben die wisseld op een lijst komen.
Die lijst wil ik per week afdrukken.
We hebben 6 mensen die ingedeeld worden. Er hoeft verder niets beveiligd worden.
Ik wil op het afdruk veld ook een vakje hebben dat wat ze moeten paraferen als het gebeurt is.
 
Kijk eens of dit kan dienen
 

Bijlagen

  • schoonmaak(1).xls
    100 KB · Weergaven: 254
Beste Jean-Paul,

Dit ziet er uit als een super begin.
Kun je me wat uitleg geven hoe het werkt nu?
in het blad "taken" zijn de valideren bron met code die ik niet begrijp en ze zijn ook leeg nu.(als ik op het pijltje klik.)

Met wat meer hulp denk ik dat het helemaal kan worden wat ik graag wil.
Staat heel veel vba in waar ik niets van snap helaas.
nogmaal bedankt alvast zover!!!
 
Uitleg in het bijgevoegde bestand
 

Bijlagen

  • schoonmaak(JP Upd).xls
    103 KB · Weergaven: 195
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan