Beste Forum.
Ik zou graag een schoonmaak schema willen maken wat automatisch ingevuld word.
De bedoeling is dat ik op een blad de taken invoer met daarbij hoe vaak het moet gebeuren.
Dus elke week,eens per maand, eens per half jaar enz.
Nu zou ik willen dat wanneer je een week selecteert dat er dan automatisch ingevuld word wat er moet gebeuren die week. Op een ander tabblad zou ik dan willen bij houden wat er die week gebeurt is.
Zou iemand me kunnen helpen hiermee?
Bedankt alvast voor de moeite.
Ik gebruik nog excel 2003
Bekijk bijlage schoonmaak.xls
Ik zou graag een schoonmaak schema willen maken wat automatisch ingevuld word.
De bedoeling is dat ik op een blad de taken invoer met daarbij hoe vaak het moet gebeuren.
Dus elke week,eens per maand, eens per half jaar enz.
Nu zou ik willen dat wanneer je een week selecteert dat er dan automatisch ingevuld word wat er moet gebeuren die week. Op een ander tabblad zou ik dan willen bij houden wat er die week gebeurt is.
Zou iemand me kunnen helpen hiermee?
Bedankt alvast voor de moeite.
Ik gebruik nog excel 2003
Bekijk bijlage schoonmaak.xls
Laatst bewerkt: