SD kaart word niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

CupJupp

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
48
ejj ik heb een probleem ik heb een sd kaartje gekocht en stopte hem in me pc.. mr de pc geeft geen signaal of zo... ik kan niks doen:O wat moet ik doen??

het is een kingston 2gb
 
Laatst bewerkt:
Waarom altijd gelijk terug naar de winkel? TS zou ook eens bij schijfbeheer kunnen kijken. Als de kaart daar gezien wordt, is het gewoon een kwestie van formatteren in FAT/FAT32, net wat je camera aankan. Hierna moet het probleem opgelost zijn.
 
Als je hem formatteert ziet waarschijdelijk het fototoestel hem niet meer, een bekend verschijnsel, ik denk dat de kaartlezer niet goed is.

Flip
 
Waarom altijd gelijk terug naar de winkel? TS zou ook eens bij schijfbeheer kunnen kijken. Als de kaart daar gezien wordt, is het gewoon een kwestie van formatteren in FAT/FAT32, net wat je camera aankan. Hierna moet het probleem opgelost zijn.

Als de camera het kaartje ook niet kan formatteren en een foutmelding geeft is de kans dat groot dat het kaartje kapot is, bovendien, hoe zou hij hem moeten formatteren met zijn pc...die herkend de kaart niet eens. :confused:
 
Heb je de schrijfbeveiliging wel open gezet op het kaartje ??

Flip
 
jeeej kaartje terug gebracht;) en wa bleek was een kaartje met 1gb.(dus verkeerde stikker:evil:) en kaartje deed het gewoon niet.. die man andere kaart geprobeerd(2gb) deed ook niet.. toen nog kaartje(1gb)deed het wel:p dus me camera kon gewon die 2gb nie aan:eek:
bedankt voor al jullie reacties:thumb:

gr. Bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan