• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selecteren uit tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiellebeest

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
Berichten
86
Hallo,

ik ben al een paar dagen aan het proberen een draaitabel te maken, maar kom er niet uit. Volgens mij moet er met een macro ook een oplossing kunnen komen, maar daar kom ik jammer genoeg niet uit.

De bedoeling is, dat ik een lijst per leverancier kan maken. Ik wil in het tabblad "Selectie" in cel B1 de leverancier kiezen (basisgegevens staan in tabblad "Data"), vervolgens moeten dan in kolom a t/m r de overeenkomstige regels gegeven worden. Er zijn meerdere inkopen met diverse artikelomschrijvingen, uiteraard kunnen de verschillende artikelen ook voorkomen op meerder inkopen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Bijgaand een voorbeeldje, ik heb alleen bij "Selectie" kolom A & B toegevoegd, maar het loopt door tot kolom R.

Groeten, Michiel
 

Bijlagen

  • testbestand reclameren.xlsx
    10,3 KB · Weergaven: 19
Zie bijlage. Werkt dit naar tevredenheid?

Een andere optie is een filter boven de tabel op tabblad data.
 

Bijlagen

  • testbestand reclameren (AC).xlsx
    11,2 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan