selectievak koppelen aan datum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je de db ook als 2003 posten? Kan ik ook eens kijken...
 
ik heb die 30 euro aangepast voor je.
2 textboxen gewisseld want is logischer dat je datum invult van betaling en dan pas het bedrag ziet. Tevens heb ik dit geblocked + code behind geschreven dat deze 30 euro invult bij het invullen van datum.

De query euh.. ksnap em niet helemaal welke velden je wilt en waarop te filteren.
ik heb toch geprobeerd iets te maken.
zie query2.

Byee VRC
 

Bijlagen

  • mp049 vaste versie1.part01.rar
    90 KB · Weergaven: 7
  • mp049 vaste versie1.part02.rar
    71,8 KB · Weergaven: 12
Michel ik krijg dezelfde melding. Als je weet hoe ik dit op kan lossen hoor ik het graag!
 
Even een nieuwe db maken, en alleen de tabellen en queries importeren die nodig zijn. Dat zou genoeg moeten zijn. Eventueel ook het formulier, als dat nodig is.
 
Ik kon de tabellen ook niet importeren en dan opslaan dus heb nu even nieuwe tabellen gemaakt met alleen de belangrijkste gegevens die nodig zijn. Wat mij niet lukt is het volgende:
1. Omzet per maand: Dit is clubgeld+maandtarief+betaalde inschrijfgelden (deze wordt éénmalig betaald dus moet niet elke keer meegeteld worden)+kosten workshop van die maand - korting
2. de docenten geven een aantal minuten les per maand. Er moet dus berekend worden hoeveel dit is en dan * uurloon (deze tab ben ik vergeten in de database te zetten, staat bij mij bij tabel docent). Aangezien elke leerling anders les heeft van eens in de week 20 minuten tot eens in de 2 weken 40 minuten en groepsles etc. alle combi's mogelijk. Nu wil ik dus per maand een nota opmaken wat welke docent betaald krijgt.

Ik hoop dat je me kunt helpen, verder is alles af, maar hier word ik gek van! (ben dan ook een vrouw ;)
 

Bijlagen

  • Databaseoctafish11.rar
    9,7 KB · Weergaven: 16
D'r schijnen ook slimme vrouwen te zijn :D Ik zal eens wat proberen, maar je levert wel heel weinig data mee. Heb je niet wat meer basisrecords voor de tabellen?
 
Beste Michel,

De overige informatie is overbodig voor deze query. Dit zijn alle benodigde gegevens. De tabel leerlingen bestaat uit:
NAW, email, geboortedatum, bankreknr, wijze van betalen, inschrijfgeld, datum betaald, clubgeld, korting, les, lesduur, maandtarief
de tabel docenten bestaat uit:
NAW, email, instrument, uurloon
dan heb ik nog een tabel maandtarief omdat dat bestaat uit:
frequentie, minuten (bijvoorbeeld 1xpw 20 min), tarief, jeugd/volwassenen, clubgeld
en een tabel workshop die bestaat uit:
naam workshop, datum workshop, kosten workshop
en een tabel deelname workshop
NAW, datum workshop, naam workshop

Van de basisgegevens die ik jou nu heb gestuurd moet er dus een query komen waarin ik de omzet per maand uit kan rekenen.
Groetjes en een fijn weekend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan