Sharepoint Centraal Beheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
243
Hallo,

Ik had Sharepoint 3 perongelijk in het engels geinstalleerd, ik wou hem dus in het nl en heb ik hem verwijderd, na veel geklokt heb ik de NL versie er op gekregen, maar als ik nu naar de centraal beheer ga op mijn server krijg ik de volgende error:
Fout

Invalid list template.

Ik ben al de hele middag aan het zoeken op google, maar ik ken het maar niet vinden, weet iemand wat ik moet doen?

Bob
 
Ik heb die fout er nu uitgekregen, maar ik krijg nu een 500 internal server error als ik een andere pagina probeer te openen dan default.aspx
 
Deze oplossing is wel in het engels, ik hoop dat dat geen bezwaar is, want hij staat op de nederlandse afdeling van Microsoft :).
 
Sorry voor mijn late reactie, maar ik ben gister pas weer met de server bezig geweest, het is meer een soort van hobby.

Ik krijg nu de volgende vraag, wat moet ik kiezen?
U moet de parameter inplace of de parameter sidebyside opgeven.

Ik heb alles overgetikt zoals het op de Microsoft Website staat, en het Engels maakt niet uit, mijn Engels is bijna beter dan mijn Nederlands.:eek:
 
Dat ligt er aan wat je wilt:

In Place Upgrade (replace old with new)
Side-by-Side Release (allow both version to run at the same time)... dat kan ik natuurlijk niet beoordelen :)
 
Bij de ene vervang je de reeds geinstalleerde software voor een nieuwere versie, bij de andere zet je de nieuwere ernaast.
 
Hallo,

Ik ben weer bij de server geweest, en ik het het geprobeerd met inplace, ik krijg dan de volgende error na een tijdje dat ie bezig is:
Voor ExecuteNonQuery is een open en beschikbare verbinding vereist. De huidige status van de verbinding is Gesloten.

Wat kan ik hier aan doen?

Bob
 
:confused: Ik heb het bange vermoeden dat het nu tijd wordt om sharepoint (centraalbeheer?) direct te benaderen, aangezien mijn kennis te beperkt is en mijn zoeken niets oplevert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan