• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sheets importeren met macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zet je die voorwaarde erbij
Code:
 With ThisWorkbook.Sheets(shnaam)                                 'werkblad in je totaalbestand
        With .Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1)
            .Resize(UBound(sn1), UBound(sn1, 2) - 1).Value = sn1     'nu kopieer je naar de Akolom
            If shnaam = "Blad2" Then .Offset(, 6).Resize(UBound(sn1)).FormulaR1C1 = "=VLOOKUP(RC[-6],BladA!R1C1:R10000C5,5,0)"    'in de G-kolom deze formule zetten
        End With
    End With
 
Waarom zou je met VBA een formule in een werkblad zetten die in Excel naar waarden moet zoeken, die je in VBA ook kunt zoeken en meteen als waarde in het werkblad kunt zetten ?
 
daar maak je een punt
 
De formule gelijk uitvoeren zou ook prima zijn.

Nu zit ik nog met het volgende. De formule die ik heb ingevoerd moet dit zijn:
ALS(ISFOUT(VIND.SPEC("198500";G3));ALS(ISFOUT(VIND.SPEC("198000";G3));ALS(ISLEEG(M3);"";"x");"x");"x"))

Daarvoor heb ik deze code maar iets klopt hier niet..

HTML:
 If shnaam = "In- en uitkluisboekingen" Then .Offset(, 11).Resize(UBound(sn1)).FormulaR1C1 = "=IF(ISERROR(SEARCH(198500,RC[-5])),IF(ISERROR(SEARCH(198000,RC[-5])),IF(ISBLANK(RC[+1]))))
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan