• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

site om excel bestanden te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
758
hallo,

ik heb een vraag :) namenlijk : is er een site waar je gratis excel "berekeningen" kan downloaden dus complete bestande die vanalles berekenen.

mvg,ericosman
 
Wat moet er verstaan worden onder " vanalles" uren , opervlakte maten , sinus berekeningen enz. , zoeken via de Engelse termen is een aanrader
 
hallo,

ja ik wil er uren in en bijv ik heb 12 van dat en dat is inkoop en dan word dat verkoop :)

mvg,ericosman
 
hallo,

ja ik wil er uren in en bijv ik heb 12 van dat en dat is inkoop en dan word dat verkoop :)

mvg,ericosman

Hier op het forum staan zeker voobeelden van uur berekening ( verrekening ) en inkoop + winst = verkoop dat is het minimaal aan excel kennis celA * celB = waarde in celC
maak een opmaakje in excel , probeer zelf een layout en raak je spaak dan post je dit de helpers zitten te wachten op iets van jouw :thumb:
 
ik wil er uren in en bijv ik heb 12 van dat en dat is inkoop en dan word dat verkoop

En jij denkt dat iemand anders dat exact ook wilt. :confused:
Ik denk dat het verstandiger is om je in excel te verdiepen dan klakkeloos een formule overnemen en niet snappen wat die doet.
Dat wat je wilt is gewoon rekenen in excel en is echt niet zo moeilijk

Volg maar eens de cursus excel op gratiscursus.be

Je vraag is nu veel te algemeen.
Als je meer exactere problemen heb ben ik weer van de partij.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan