• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sjablonen in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Weet iemand of je een voorbeeldsjabloon in Excel kan vergroten? In mijn geval een kalender. Ik had een gezinskalender gedownload, maar ik kan te weinig gebeurtenissen invullen. Hoe kan ik dat groter maken, zodat ik er meer kan invullen? Of moet ik zelf zoiets maken?
 
Ja , dat zal je zelf moeten uitbreiden. Maar mijn ervaring is dar er in die sjablonen erg veel bereiken vernoemd zijn met Engelstalige namen. Kijkj maar eens onder Formules-Namen beheren...

Dit kan natuurlijk een probleem zijn als je niet erg thuis bent in Excel. Maar wel een mooie uitdaging...En anders laat je gewoon weten wat je wilt, dan kunnen we je op weg helpen, we maken niet het hele programma voor je...Dus plaats een voorbeeldbestandje van HOE je het (ongeveer) wilt hebben...
 
Dat zal ik binnenkort doen. Ik zit nu al heel lang op de computer.
 
Nee, naar kalendersjablonen. En hier heb ik een klein opzetje.

De maandkalenders kan ik niet plaatsen hier. Maar dat wordt zoiets: https://www.kalender-365.nl/kalender-2021.html

En ik wil dat het met elkaar gekoppeld wordt. Dus als je een belangrijke datum toevoegt, dat het dan ook in die maandkalender komt, bij de goede datum.

En o ja, de soorten gebeurtenissen moeten allemaal een eigen kleur hebben, bijvoorbeeld bakken groen, verjaardagen blauw.
 

Bijlagen

  • Kalender gezin.xlsx
    16,9 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Waarom het wiel op nieuw uitvinden.
Google agenda is daar uitstekend geschikt voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan