Snelkoppeling maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawky

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
114
Ja het probleem is dus dat ik helemaal geen snelkoppeling meer kan maken:confused:
normaal deed ik dit zo: rechtermuis op bureaublad > nieuw > snelkoppeling maar dat werkt nu niet meer. Mijn OS is vista business
achter deze bewerking zit waarschijnlijk een executable die misschien weg is? maar ik ken de naam/locatie niet:(

mvg Brecht
 
Als je een snelkoppeling wil maken van bijvoorbeeld een programmaatje zoals HartenJagen, rechtsklik HartenJagen in de lijst met spellen, en klik op de optie Snelkoppeling maken.
 
ja dat weet ik wel:D maar kzou graag wille wete waarom het zo niet meer werkt?
 
Of er is een instelling gewijzigd of er zit een virus op de computer.:eek:
 
ik weet niks van een veranderde instelling:confused: weet je miss de executable van een snelkoppeling maken? en virus denk k niet.. kaspersky IS 2009, spybot S&D, malwarebytes' Anti Malware.. en alle3 vinde niks:thumb:
 
Ik weet niets van executables af, ik weet niet eens wat het zijn dus ik laat het over aan iemand anders die dit wel weet.

Dan sluiten we virussen dus af, maar instellingen blijven voorlopig nog wel even open staan.
 
Is shortcut.exe de executable die je zoekt?
 
Shortcut.exe vind k niet op mijn pc:confused:
is dit misschien anders op vista?
 
ja dit had ik laatst ook eens opgemerkt maar wat doet dit dan met mijn laptop?
mijn bestanden enz? ik heb ook de originele vista cd maar dan is alles weg niet?:confused:
 
Nee, dat is niet de bedoelin. als je de optie kiest van repareren dan kijkt hij wat voor bestanden er op je computer zouden moeten staan en als hij er daar wat van mist zet hij die er weer op. Hij repareert alleen, maar zit niet aan je gegevens. Als je daar bang voor bent is het beter eerst een backup te maken :)
 
ok kzal het eens downloaden maar welke versie?:D want kheb geen benul van welke "edition" ik heb..
 
Tja. dat weet ik natuurlijk ook niet.
 
Op je installatie disk kijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan