sneltoets aangemaakt maar weet niet hoe te verwijderen

bavoW

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2024
Berichten
13
Ik heb een jaar geleden een tiktok gezien dat ik via mijn f4 toets op chrome mijn tabbladen kan vervangen door vooraf ingestelde tabbladen. Als ik nog eens f4 klik dan springen ze weer terug naar de originele. Dit irriteert me nu heel erg want elke keer als ik mijn helderheid wil verhogen, veranderen mijn tabbladen op chrome. Ik weet niet meer hoe ik dit heb gedaan, dus ik kan het ook niet meer veranderen. Ook vind ik de tiktok niet meer terug. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen?
 
Je hebt een laptop? Dan moet je vaak toch gebruik maken van de FN-toets?
 
Je hebt een laptop? Dan moet je vaak toch gebruik maken van de FN-toets?
Ja dat klopt, zou ik ook denken. Het gebeurt als ik de FN-toets indruk, maar het gebeurt ook als ik hem niet indruk.
 
Kijk eens in de software van je toetsenbordbesturing?
 
Moet je even zoeken? Ik weet niet welke laptop je hebt, maar vaak zit er wel software op geïnstalleerd om de shortkeys van je toetsenbord te configureren. En anders kan je die vast wel downloaden bij de fabrikant.
 
Moet je even zoeken? Ik weet niet welke laptop je hebt, maar vaak zit er wel software op geïnstalleerd om de shortkeys van je toetsenbord te configureren. En anders kan je die vast wel downloaden bij de fabrikant.
Ik heb een hp elitebook. Ik weet niet precies waar ik moet beginnen met zoeken. Is dit dan bij instellingen of is dat een aparte app.
 
Ik heb een hp elitebook. Ik weet niet precies waar ik moet beginnen met zoeken. Is dit dan bij instellingen of is dat een aparte app.
Ook handig om weten is dat het een windows 10 is omdat ik hem niet meer kan updaten omdat er problemen mee zijn.
 
Ik heb een hp elitebook. Ik weet niet precies waar ik moet beginnen met zoeken. Is dit dan bij instellingen of is dat een aparte app.

Zoek even of je HP software hebt. En anders even de software downloaden.
 
Ik heb nu net op de website van hp gezocht om het te downloaden. Er staan super veel verschillende dingen die ik kan downloaden. Hoe weet ik welke ik nodig heb? Als bijlage heb ik screenshots gestoken.1704203433748.png1704203460986.png1704203485949.png1704203502414.png1704203522316.png
 
Ik zie hem er niet bij staan, misschien zit die bij een andere driver ingebakken?
Maar gebeurt dit ook in een ander Chrome profiel?
 
Dit gebeurd niet in een ander profiel, dit had ik nog niet eerder opgemerkt. Misschien eens kijken in mijn google instellingen?
 
Dit gebeurd niet in een ander profiel, dit had ik nog niet eerder opgemerkt. Misschien eens kijken in mijn google instellingen?
Ja, dan kan je het blijkbaar ergens in Chrome instellen. Of anders kan je een nieuw profiel aanmaken.
 
Ik heb een ander profiel, maar alles wat ik doe staat op dit profiel. Het zou dus heel wat werk zijn om alles aan te passen aan mijn nieuw profiel. Ik kijk nog even verder in de chrome instellingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Het is opgelost, het was blijkbaar een extensie. Ik heb deze nu verwijderd en nu gebeurt het niet meer. Echt enorm bedankt voor uw hulp, ik had het anders waarschijnlijk nooit gevonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan