Spaties in handtekening bij Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysticmaus

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
36
Hallo Mensen!

Ik heb een vervelend probleem.

Ik heb zelf een handtekening gemaakt in Outlook 2010 en het werkt perfect maar als ik sommige mails beantwoord dan is ineens de hele opmaak en logo weg , en het ergste is dat er ineens spaties in mijn naam staan! , ik vraag me af waarom dat is...
Ik moet dat elke keer opnieuw HTML inschakelen en alles opnieuw opmaken voor die ene mail...
Het is echt bij specifieke personen die beantwoord , bij andere mensen is alles nog gewoon opgemaakt en ook geen spaties.

Kan iemand me helpen?
 
Bedankt voor je reactie.

Ik weet hoe ik een handtekening moet maken en toevoegen , dat is het probleem niet:rolleyes:

Het gaat erom dat ik bij het beantwoorden van bepaalde personen ineens geen opmaak meer heb en spaties overal verschijnen.:p
 
Hallo,

Dan hebben de gene de mail zonder html opmaak verstuurt of een andere maliclient
 
Hallo, ja ik begrijp dat je dit snapt, maar dacht misschien moet je het opnieuw uitvoeren.
Is er misschien iets met updates. Of kun je wellicht een handtekening maken in word, dan kopiëren, plakken, in de handtekening editor is dat een mogelijkheid.
Ik probeer mee te denken. ;)
 
Hallo,

Dan hebben de gene de mail zonder html opmaak verstuurt of een andere maliclient

Ik denk dat dit het probleem is , ik zit het te testen en waarschijnlijk hebben die afzenders inderdaad dan geen HTML ingeschakelt , maarja dan nog heb ik ingesteld in "opties" dat hij elke mail moet beantwoorden MET HTML , maar dit werkt dus niet...
 
Daar ligt denk ik ook het probleem wat je zelf nu zegt. Daar kan ik helemaal mee meegaan.
Anders heb ik hier oook geen verklaring voor. Zoals Nicj56 al zei
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ligt denk ik ook het probleem wat je zelf nu zegt. Daar kan ik helemaal mee meegaan.
Anders heb ik hier oook geen verklaring voor. Zoals Nicj56 al zei


Dacht ik al.

Kijk het probleem zit zo , ik ben verantwoordelijk voor de ICT werkzaamheden in een bedrijf en ik heb dus bij iedereen een mooie handtekening met logo en alles in Outlook 2010 ingesteld zodat we op een professionele manier kunnen mailen naar onze klanten maarja als die klant dan zelf geen HTML heeft aanstaan kunnen wij dus niet op een mooie manier antwoorden en dat is best irritant.
Daar moet toch wel op oplossing voor zijn zou je zeggen...:confused:

Want tegen mij zitten ze hier alleen maar te zeuren dat outlook niet goed werkt:mad:
 
Hallo mysticmaus,

Door een implementatie van Exclaimer (disclaimer) http://www.exclaimer.nl/ op exchange 2010 kwam ik hetzelfde tegen.
Steeds bij klanten word alle header info gestript en de email terug gestuurd als plain tekst. Hier is echter vrij weinig aan te doen, ik heb wel als oplossing van mijn kant op exchange ingesteld dat alle uitgaande email via HTML moet. Echter bij veel klanten uit veiligheids redenen wordt dit terug naar plain tekst gezet.

tipje: Je kunt binnen exclaimer 3 verschillende handtekeningen maken (html, rtf en plaintext). Wel de RFT uitschakelen binnen exchange anders krijg je veel error mails met winmail.dat bijlage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan