• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Speciale formule in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
358
Ik zoek een formule voor mij ingevoegde voorbeeld waar een waarde moet worden meegenomen, alleen als hij positief is.

Dank!!!
 

Bijlagen

  • Map1.xls
    14 KB · Weergaven: 27
ik denk dat deze wordt gevraagd:

Code:
=IF(G9>0;$G$4*-G9;"")
:)
Met vriendelijke groeten,

Oeldere
 
Beste johandezeeuw ;)

Nog een optie

=ALS(G9>0;G9*G4;"")

Groetjes Danny. :thumb:
 
Beste johandezeeuw

Met nu reeds 175 gestelde vragen op Helpmij mag je ook wel iets terug doen. O.a. vragen op opgelost zetten... Nog geen 5 vragen van u staan momenteel op opgelost :eek: Houd het forum netjes en laat anderen toe om makkelijker een antwoord te vinden :thumb:

Of gewoon al maar de laatste poster in de eigen topic zijn; helpers zien graag feedback van de hulp die ze aanbieden.

Wigi
 
Beste johandezeeuw ;)

Nog een optie

=ALS(G9>0;G9*G4;"")

Groetjes Danny. :thumb:

in g12 staat een somformule, dus dit zal dan toch met de -variant moeten.

=IF(G9>0;$G$4*-G9;"")

Met vriendelijke groeten,

Oeldere
 
Beste johandezeeuw

Met nu reeds 175 gestelde vragen op Helpmij mag je ook wel iets terug doen. O.a. vragen op opgelost zetten... Nog geen 5 vragen van u staan momenteel op opgelost :eek: Houd het forum netjes en laat anderen toe om makkelijker een antwoord te vinden :thumb:

Of gewoon al maar de laatste poster in de eigen topic zijn; helpers zien graag feedback van de hulp die ze aanbieden.

Wigi

om te benadrukken:
http://www.helpmij.nl/forum/search.php?searchid=4899395
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan