spellingscontrole Duits

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feather

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2003
Berichten
43
Hallo,

Ik wil in office xp de duiste spellingscontrole gebruiken maar dat lukt me niet. Ik krijg een foutmelding dat ie wat bestandjes mist.
Wat moet ik doen?

:(
 
Vraagt hij niet om de cd-rom er in te doen? Wast mist hij precies dan?
 
Hoi, :D

Ik denk dat jij de proofing tools mist! (is het een engelse versie?)

See Yah! :thumb:
 
Het is een versie via Surfspot (via de Hogeschool).

Hij mist msgr3GE.dll of msgr3GE32.dll
Tenminste dat geeft ie aan
 
Blijkbaar heb ik geen proofing tool. Nu heb ik wel de dll-files gevonden, maar waar moet ik ze nu neerzetten.
De overigen staan in :

Program Files/Common Files/Microsoft Shared / proof /1033

//////// 1036 en 1043
respectievelijk engels frans en nederlands

Wie heeft een tip
 
Hoi, :D

Nogmaals versie van Hotspot zegt mij niks. Iedere versie heeft een standaard taal. (taal van de menus enzo) welke taal is dat bij jouw?

Idd, in die directory horen alle proofingtools thuis!

Je kunt ze daar dus inplaatsen en een keer rebooten en misschien dat het dan werkt.

Maar goed, het zal waarschijnlijk niet werken omdat deze DLL's waarschijnlijk in het register geregistreerd moeten worden.

Eerst nog even een vraagje welke megabit ook al stelde. Krijg jij helemaal niet de vraag om de cd in de speler te stoppen?

Even terug naar het registreren ik weet niet of dit voor DLL's ook werkt, maar je kunt dit proberen voor elk van de bestanden.

Open Start/Run en typ:
regsvr32.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof\1043\MSGRNL32.DLL

En
regsvr32.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof\1036\MSGR3FR.DLL (let op gebruik de juiste DLL naam wat jij opgeschreven hebt komt op mijn pc niet voor)

Is jouw 1033 map wel gevuld met: MSGR3EN.DLL

Ik hoop dat het werkt.

Succes! :thumb:
p.s, ik heb ook Office XP dus zou het zo moeten kloppen.
 
Ja ik heb die engelse ook staan onder 1033. Mijn vraag is nu, waar moet die duitse (onder welk nummer) terechtkomen Het gaat dan om msgr3GE32.dll.

Hij heeft wel om de cd gevraagd, maar hij heeft blijkbaar geen duitse spellingscontrole.


Groetjes
 
Hoi Feather, :p

Wederom geen antwoord op mijn vraag welke taal jou Office-versie is!

Maar goed, ik ga ervanuit dat de duitse proofingtools niet aanwezig zijn, dus zou zeggen download ze even:

Waar, nou: HIER

See Yah!
 
Hoi Feather, :D

Dank!

Maar goed heb je al geprobeert de duitse proofing tools te downen (op bovenstaande link) en de gebruiksaanwijzing gevolgd om ze te installeren?

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan