spinnen in je pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
295
Misschien een beetje een rare vraag, maar is het een probleem als er een spin in je pc zit? Ik bedoel met kortsluiting e.d.? Ik zag namelijk daarstraks ineens een spinnenweb in mijn kast zitten.
 
Mijn vraag was serieus. Een spinnetje kan ik zelf ook wel opruimen.
 
Misschien een beetje een rare vraag, maar is het een probleem als er een spin in je pc zit? Ik bedoel met kortsluiting e.d.? Ik zag namelijk daarstraks ineens een spinnenweb in mijn kast zitten.

LOL OMG! IK LACH ME IN EEN DEUK! :p:p

Maar effe nu sireus. Geen kortsluiting volgens mij, maar kan je hardware beschadigen.
Ik zal maar snel je kast open maken, schoonmaken met een stofzuiger, lapjes en alles goed dichtmaken.
 
LOL OMG! IK LACH ME IN EEN DEUK! :p:p

Maar effe nu sireus. Geen kortsluiting volgens mij, maar kan je hardware beschadigen.
Ik zal maar snel je kast open maken, schoonmaken met een stofzuiger, lapjes en alles goed dichtmaken.

Inderdaad, er goed voor zorgen dat spinnen niet naar binnen kunnen kruipen.
 
En pas op met de stofzuiger (statisch)
 
Als je er gewoon voor zorgt dat je ventilators het goed doen, is er niks aan het handje...:confused:
En over het algemeen heeft je kast gewoon roosters aan de zij- en voorkant, dus die airflow blijft voldoende

en dus kunnen er nog spinnen naar binnen:D;););)
 
Ik vond dit probleem toch wel even lachwekkend.. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat er een spin in de systeemkast zat, en ook niet bij de pc uit het jaar 2000. XD

Trouwens, ik zou opletten met de stofzuiger.. Dat is niet zo goed als je die gebruikt voor het schoonmaken.
 
Inderdaad, misschien is het beter om voorzichtig met een stofdoekje te doen of een plumeau (als dat zo heet:rolleyes:)
 
De behuizing met een stofzuiger (laagste stand) en de rest heel zachtjes schoonmaken met zacht papier. WEG MET DIE SPINNEN! :D

Ik zou me wel rot lachen als er een in je ventilator komt. Die is voor altijd weg! :evil:
 
Inderdaad, misschien is het beter om voorzichtig met een stofdoekje te doen of een plumeau (als dat zo heet:rolleyes:)

lijkt mij juist dat je het beste een stofzuiger gebruikt (zonder de hardware aan te raken met dat ding)

een stofdoekje of plumeau lijken me nogal statisch gevoelig (vooral laatstgenoemde aangezien die dingen statisch geladen zijn om stof aan te trekken)

Zorg wel altijd dat de voeding is afgesloten van het stroomcircuit (knopje achterop of na afsluiten de stekker er even uithalen)

offtopic: vraag me dan toch af waar je pc staat en hoe lekker schoon het daar is :rolleyes:
 
Je kan ook een compressor gebruiken, of een bus perslucht, doe ik al jaren zonder problemen om mijn pc's stofvrij te maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan