stroom valt weg uit computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanbe130

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Berichten
4
Als mijn computer een paar minuten aanstaat dan valt hij weer uit en dan is de stroom er af.
Dan moet ik de stroomkabel eruit trekken en weer terugdoen en dan doet ie het weer.
Maar het ligt niet aan de stroomkabel, want ik heb al 2 keer een nieuwe geprobeert.
Ik heb een hp pavilion 7860 pentium 3 866mhz met 2 schijven en windows millenium en xp.
384 mb intern geheugen, een geintegreerde nVideaGeforce 2 kaart van 32 mb.

Ik heb al een keer alle kaarten en usb apparaten eraf gehaald omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag maar dat is niet zo.

wie kan mij helpen???
 
Kijk een in Power Management van Windows(Energiebeheer)
 
probeer eens met de kast open te maken en zie eens of hij zo blijft werken kan zijn dat hij te warm krijgt heb het ook al meegemaakt want dan viel hij niet meer uit.
 
Rob73, zou jij heel snel de link in je handtekening willen aanpassen.
Ik houd er niet van om ongevraagd te worden doorgelinkt.
 
Geplaatst door maestro12
Rob73, zou jij heel snel de link in je handtekening willen aanpassen.
Ik houd er niet van om ongevraagd te worden doorgelinkt.

Nou nou,rustig zeg.Heb hem aangepast omdat Breezer het netjes vraagt.Die toon van jouw staat me al helemaal niet aan. :evil:
 
Geplaatst door Rob73


Nou nou,rustig zeg.Heb hem aangepast omdat Breezer het netjes vraagt.Die toon van jouw staat me al helemaal niet aan. :evil:


Het maakt me niet uit wat je van mijn toon vindt, zolang het maar aangepast is.
In elk geval bedankt daarvoor.
 
Geplaatst door Rob73


Nou nou,rustig zeg.Heb hem aangepast omdat Breezer het netjes vraagt.Die toon van jouw staat me al helemaal niet aan. :evil:
Jouw toon is anders ook niet alles.. Iemand als maestro12 mag je wel met wat meer respect behandelen, bovendien heeft hij overschot van gelijk: zo'n mouse-over is verboden en mega-irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan