Hallo allemaal,
Ik ben een beetje een herintreder in Access.
En loop nu vast op de structuur van een te bouwen database:
Ik heb een tabel met opeenvolgende datums (uniek met bijbehorende weeknummers, dagnamen etc)
Ik heb een tabel met stam gegevens met uit te voeren werkzaamheden.
Met behulp van een formulier wil ik datums selecteren waarop meerdere werkzaamheden moeten plaatsvinden.
1 datum dus met meerdere werkzaamheden. Deze moeten met een lijst in het formulier geselecteerd worden.
Ik zou liever geen gebruik maken van de lijst mogelijkheden zoals beschikbaar vanaf Access 2007..
Hoe bouw ik een formulier waarmee ik per datum meerdere werkzaamheden (tot 80 stuks) aan 1 datum koppel??
Hartelijke dank voor de reacties!
Maas
Ik ben een beetje een herintreder in Access.
En loop nu vast op de structuur van een te bouwen database:
Ik heb een tabel met opeenvolgende datums (uniek met bijbehorende weeknummers, dagnamen etc)
Ik heb een tabel met stam gegevens met uit te voeren werkzaamheden.
Met behulp van een formulier wil ik datums selecteren waarop meerdere werkzaamheden moeten plaatsvinden.
1 datum dus met meerdere werkzaamheden. Deze moeten met een lijst in het formulier geselecteerd worden.
Ik zou liever geen gebruik maken van de lijst mogelijkheden zoals beschikbaar vanaf Access 2007..
Hoe bouw ik een formulier waarmee ik per datum meerdere werkzaamheden (tot 80 stuks) aan 1 datum koppel??
Hartelijke dank voor de reacties!
Maas