sub nummering toevoegen inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
496
Beste forummers, het is al weer lang geleden dat ik een inhoudsopgave heb gemaakt in Word.
De functie van de kop1 etc. begrijp ik en hoe je de opmaak daarvan kan veranderen weet ik ook nog wel, maar niet meer hoe ik een subnummering kan maken.

Wat bedoel ik nu precies? Ik heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd dat ik van een oude CD heb gehaald. Het is nog Word2007, maar ik werk om praktische redenen met Word2010. Het principe is echter gelijk.
Ik wil graag dat in het voorbeeld de regel ALGEMENE ADMINISTRATIE begint met 2.0 en TEST1 met 2.1 en TEST2 met 2.2

Hopelijk kunnen jullie mij nog volgen en helpen. Ik ben al wat uurtjes aan het zoeken geweest en kop1 met 2.0 lukt nog wel, maar daarna loop ik vast.

m.vr.gr. Egbert
 

Bijlagen

  • test Help Mij.docx
    23,2 KB · Weergaven: 19
Het is vrij simpel; ga in een kop staan (maakt niet uit welke, en kies in de werkbalk <Start> in het blok <Alinea> uit de derde keuzelijst een stijl waar Kop1, Kop2 etc bij staat. Nu zijn al je koppen correct genummerd.
 
@onika: TS is al een kleine maand heel gelukkig met de aangedragen oplossing. De vraag staat ook al op Opgelost. Een beetje mosterd na de maaltijd dus :).
 
haha ik kwam hem tegen en toen dacht ik aan dat filmpje, dus ik denk misschien wel handig voor de volgende keer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan