subgegevensblad of relatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

weetjijhet

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2006
Berichten
27
Ik heb een tabel relaties en daarin een subgegevensblad contacthistorie.
Ik heb een relatie gemaakt tussen de verschillende tabellen.
deze heb ik allemaal in 1 formulier gezet. tot zover gaat dat goed.
nu wil ik echter vanuit dat relatieformulier een subformulier opstarten waarbij je alleen de records te zien krijgt die bij die specifieke relatie horen. ik heb een knop gemaakt met formulier openen, maar dan krijg je alle records te zien.

hoe los ik dit op
 
Laatst bewerkt:
database

hoi Bartuls, bedankt voor je reactie.
Ik heb hierbij de database als zip bijgevoegd.
ik heb er gisteren uren aan zitten sleutelen, maar het is me niet gelukt.
wat ik graag zou willen is dat als je op gespreksgegevens klikt, alleen de records te zien krijgt die bij dat specifieke bedrijf (met unieke RelatieID) horen.
Ook kan ik opeens niets meer invoeren in het subformulier zelf (onder aan het formulier Relaties1, onder gesprekshistorie).
 

Bijlagen

  • database.ZIP
    89,4 KB · Weergaven: 59
Mailen is niet de bedoeling.
Door zaken op het forum te posten is het voor iedereen toegankelijk en, belangrijker, kan ook iedereen de oplossing zien. Via mail is dat niet meer mogelijk.
Als jou probleem lees zit het probleem waarschijnlijk in de queries die je voor je formulieren gebruikt of in de koppeling van het subformulier aan het hoofdformulier. Daar zou ik in eerste instantie kijken.

Wat je kunt proberen is het subformulier eens opnieuw toe te voegen aan je hoofdformulier met de wizard. Je moet dan zorgvuldig alles invullen wat de wizard je vraagt.
 
Het is gelukt!

Bedankt!!
Ik heb inderdaad de wizard nog een keer gebruikt. Vraag me niet hoe, maar het is gelukt
de link hierboven heb ik ook goed kunnen gebruiken!!:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan