• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Suggesties bij urenregistratie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoostHuizing

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
Berichten
25
Goedemiddag,

Ik wil voor de werkzaamheden die mijn collega's uitvoeren een urenregistratie per week maken (zie bijgaand bestand, tabblad Urenregistratie). Daarvoor heb ik de weken in kolommen weergegeven. Nu wil ik mijn collega's de mogelijkheid bieden om per werkdag hun uren in te vullen voor hun werkzaamheden voor een bepaalde week en het totaal aantal uren van die week voor een taak wordt dan in de juiste kolom en rij geplaatst. Ik denk dat het het handigste is om via een formulier (of toch via een apart werkblad?) in te vullen. Wat ik dan zou willen, is dat wanneer het formulier wordt opgeroepen, men de naam van de medewerker kan invullen, dat dan zijn/haar werkzaamheden naar voren komen en dat het weeknummer ingevuld kan worden. Ze kunnen dan per werkdag aangeven hoeveel tijd ze hebben besteed aan een bepaalde taak. Dat weektotaal wordt dan in de regel behorende bij de taak en medewerker ingevuld in de kolom die overeenkomt met het gehanteerde weeknummer. Ik wil alleen het weektotaal bewaren, de precieze uren per werkdag hoeft niet bewaard te blijven.

Is dit volgens jullie het handigste om te doen via een formulier? Of hebben jullie andere suggesties t.a.v de opzet? En belangrijkste (uiteraard :thumb:), zou iemand daarvoor een opzet kunnen maken? Kom aardig ver door dit forum, maar het ophalen en wegschrijven van dit soort informatie heb ik niet onder de knie. Heb het bestand bijgevoegd.

Bekijk bijlage Matrix.xls

Joost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan