Supplier database ms ACCESS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2015
Berichten
3
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen een database te maken in Access.

Het is de bedoel dat het bedrijf waarvoor ik werk via deze database de juiste bedrijven kan vinden om werk uit te besteden.
Het bedrijf waarvoor ik werk besteed vaak werk uit en heeft hier veel bedrijven voor over de hele wereld.
Het probleem is vaak dat er lang gezocht moet worden om het juiste bedrijf te vinden om het werk uit te besteden.
Er moet dus een soort zoek filter inkomen waarin aangevinkt of aangeklikt kan worden welke technieken er nodig zijn, welke materialen, etc etc.

Ik heb zelf sinds vorige week nog nooit met Acces gewerkt. Ik heb nu een klein beetje door hoe het werkt, maar ik krijg dit zelf voorlopig nog niet voor elkaar.

Ik ben dus opzoek naar iemand die dit voor mij kan maken tegen een kleine vergoeding.

De afbeelding is een lijst wat per bedrijf ingevuld moet worden.

Als er meer vragen zijn hoor ik het graagDB.jpg

Ik kan mijn Acces bestand niet uploaden, maar ik zou hem wel kunnen mailen.
 
Laatst bewerkt:
Je plaatje is behoorlijk onleesbaar, dus dat helpt niet veel. Als je al een voorbeeldje hebt gemaakt, mag je dat wel naar mij mailen, dan kijk ik er wel even naar.
 
Laatst bewerkt:
Ben er mee bezig! Overigens is de eerste taak (in mijn ogen) om al die velden met multi-waarden uit je tabellen te slopen en te vervangen door normale tabellen met normale relaties. Je hebt nog niet zo veel met Access gewerkt, zeg je, en daarom neem ik het je niet kwalijk dat je die velden hebt ingebouwd :).
 
alsvast bedankt voor de moeite! fijn om te horen dat je er mee bezig bent!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan