System Crash -> Reinstall Xp -> Wat happening WoW?

Status
Niet open voor verdere reacties.

H0lyGra1l

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
31
Heej lui,

ik heb 2 systeme, ene kan je zien bij me acc. loopt perfect. maar me 2e, die heeft kuren.
Het is een AMD socket 939 3200+ met 160gb Sata en een Gainward GT6600 G(olden)S(ample) GLH.

Ik was beetje aant *****n met dat ding.. virusje binne (krijg je zonder antivirus) en ik heb maar 20 seconde om alles te doen voor een nieuwe reboot.. veilige modus werkt niet, tuurlijk ook geen tijd om antivrus te downloade)
Dus ik denk.. hmm.. het is weer tijdje geleden dat ik xp er opnieuw heb geramt.. dusjah, back-uppe en reinstalle. ik maak partitie aan voor de BU. flipt die bij partitie aanmaken, hele partitie naar de knoppe.. DAMN! naja.. dan maar pech aan al me foto's me albums en al me documente.

Iedergeval, dat is niet het probleem.. ik had hiervoor met nTune een score met me graphic card met 370 (baseline was 80) dus das best netjes.. maar nu nieuwste drivers... nieuwste van alles gedownload(tenminste naar mijn weten)

en nu weigert die het goed te doen met WoW.... hij kan het wel aan.. maar ik heb het idee dat het met me CPU te maken heeft... want het komt in vlagen (en ook in niet crowed area's)

Iemand een geweldige tip van een oppertetop tuning programma voor CPU en GPU?
 
In die 20 sec: start / uitvoeren / shutdown -a
Als het goed is, stopt het aftellen.....
Nu kun je het virus bevechten.

Of: de schijf als 2e harddisk in een pc hangen met virusscanner, en dan laten lopen.
 
Handig dat ik dat nu weet :)

maar dan is mijn WoW probleem nog ni opgelost.. hij draaide eerst super smooth alles maxed out.. en nu staat het nog wel smooth.. maar hij heeft van die vlagen dus dat hij niet meers smooth :))) gaat....
 
Check ff Hier

Ik heb een AMD Athlon 64 3200+ hier staan dus zou ik met die CPU 69,5 moeten hebben
met mijn nVidia Geforce 6600GT een 43,2 zou ik gemiddeld 56fps moeten hebben
maar ik krijg ermaar 30-35 en als ik geluk heb 40-60fps... maar meestal 30
en dan is het nog niet eens is druk.. loop ik gewoon met me eentje te dendere door de bossen

heb al Ntune gebruikt en me graphics optimized.. en met Expertool me videokaart zo ver mogelijk gepushed... begin meer te denken dat het aan me CPU ligt..... maar hoe kan het na een simpele format en reinstall van xp nu aan me CPU kunnen liggen?

Edit: Net 3Dmark06 gedraaid. score: 1050
CPU:840
SM 2.0: 393
HDR/SM 3.0: 379
 
Laatst bewerkt:
Heej, jongens.. probleem is al opgelost :D
me video vent die was ermeej op gehoude :eek:
beetje te stoffig geworde :) nu zit ik weer op de 80fps :cool: (highest settings)

Maar tog nog bedankt:thumb:
 
Ok dan.
Was dat ook de oorzaak van het herstarten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan