Tabel gegevens uit excel kopieeren (paste link)

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
358
Ik ben een heel mooi jaarrapport aan het schrijven in word, en alle getallen/tabellen staan in excel.

Ivm het aanhouden van één opmaak wil ik mijn tabel in word maken (word tabel), en de getallen via een koppeling uit excel halen.

Een mogelijkheid is om steeds elk getal te kopieeren in excel, en via te plakken in de wordt tabel met de functie >>plakken special>>paste link>>unformatted text. Hierbij hou ik 100% dezelfde opmaak :)

Helaas moet ik elk hierbij elk getal apart kopieren/plakken want het lukt niet om de tabel te selecteren en dan te plakken (volledige inhoud in komst in cel 1A).

Weet iemand een praktische oplossing?

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp en een fijne kerst!

Johan
 
probeer het eens zo,
selecteer eerst in excel cd over te zetten cellen en plak deze dan via plakken speciaal in het Word document maar niet in een tabel. Als het goed is komen de cellen dan autiomatisch in een nieuwe tabel te staan en die tabel kan je dan opmaken
 
Johan,

Je kunt een complete tabel vanuit Excel gekoppeld plakken als Excel-tabel in Word, maar dan moet je eerst in Excel even de rasterlijnen uitzetten, anders komen ze mee naar Word.

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan