• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabel uit één tabblad uitlezen en laten invullen in een ander tabblad...

Status
Niet open voor verdere reacties.

core2009

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Berichten
7
Hoi,

Ik zit weeral vast, ik heb het ooit geweten maar het is vele jaren geleden dat ik excel intensief heb gebruikt.
Ik zit met het volgende probleem, in mijn kruistabel zet ik bovenaan de benaming van mijn oefeningen en projecten. Daarna zet ik een kruisje naast de leerplandoelstellingen die bij deze oefening of project horen.
Het is de bedoeling dat ik deze tabel automatisch genereer in het tabblad VORDERINGSPLAN.

Bekijk bijlage Kruistabel.zipIn de tabel oefening komt uiteraard de naam van de oefening te staan uit de kruistabel, maar de kolom ernaast zouden de leerplandoelstellingen moeten komen te staan. Dit kan variëren van 1 tot 50 stuks...

Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Ik heb me al suf gezocht maar niets lukt.

In bijlage een (lege, ik bedoel daarmee zonder formules enz.) voorbeeld van een kruistabel.

Wie kan me aub vooruit helpen? Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg,
Erwin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan