Tekenen m.b.v. GPS muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
307
Is er iemand die weet of er een tekenprogramma is waar een GPS-muis gebruikt zou kunnen worden om te tekenen?

Als alternatief zou het ook aardig zijn als je het tekenen in bijv. Route66 zou kunnen koppelen aan de GPS-muis.

Ben benieuwd of dit mogelijk is en zoniet is het misschien een idee voor de progammamakers hier wat voor te bedenken.

Groet,
deSmid.
:)
 
Geplaatst door deSmid
Is er iemand die weet of er een tekenprogramma is waar een GPS-muis gebruikt zou kunnen worden om te tekenen?

Als alternatief zou het ook aardig zijn als je het tekenen in bijv. Route66 zou kunnen koppelen aan de GPS-muis.

Ben benieuwd of dit mogelijk is en zoniet is het misschien een idee voor de progammamakers hier wat voor te bedenken.

Groet,
deSmid.
:)


Huuu. wat is een GPS muis? Nu ja ik vermoed dat je een weg wil uitstippellen via muis of pen en dan overzetten op je GPS. Dat gaat dan zeggen, "ga 50m naar rechts" en dan beland je in een ravijn. Ik denk , dat hier niemand toe instaat is om zulk exact prog te schrijven. ;)
 
Nee, inderdaad is dit niet de bedoeling.

Ik zou dit willen toepassen in bijv. coreldraw o.i.d. om een groot terrein (kwekerij) globaal in kaart te brengen. Dus niet om in een ravijn te rijden!

groet,
deSmid.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet dit nog bedacht worden als er meer mensen zo'n GPS-muis bezitten.

Groet,
deSmid.
 
Intussen bestaat zoiets wel voor PDA dus zo gek was mijn vraag toen niet.
Bedankt en rij voorzichtig.

Groet,
deSmid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan