Tekst is complete chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo iedereen
Ik heb een tekst in word, die ik van een pdf bestandje heb laten converteren via een site op het net.
Die wil ik nu wat bewerken maar de tekst spring van de ene kant naar de andere.
Kan er zich eens iemand over buigen (is ongeveer 1 A4-tje groot) om alles zo wat ordelijk te krijgen? of me wat op weg kan zetten om het in orde te krijgen. Ik ben echt wel een Word-leek
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • formulier_verordening20030728_bijlage_05a 5 FA kennisgeving vanaf 1 sept 2022.docx
    25,3 KB · Weergaven: 10
  • formulier_verordening20030728_bijlage_05a 5 FA kennisgeving vanaf 1 sept 2022.pdf
    79,7 KB · Weergaven: 11
Probeer deze eens.
 
Ik snap het niet echt.
Je hebt een PDF bestand die je wilt converteren naar een Word bestand. Op zich geen probleem, maar je hebt geen enkel invulveld in je PDF, dan krijg je ook geen invulvelden in Word na conversie, waarom zou je dat willen?
Ik kan van je PDF een invulformulier maken met invulvelden, dan kan de kinesist aan de slag met de PDF en hoef je niets te converteren.
Simpel zat.
Dit werkt met adobe Acrobat maar met het gratis programma Acrobat Reader kan dan het invulformulier ingevuld worden.
In bijlage een idee, het is niet volledig gewoon een snel voorbeeldje
.
 

Bijlagen

  • formulier_verordeninginvul.pdf
    81 KB · Weergaven: 4
Je kan het zelfs invullen via een browser zolang dat er geen java scripts inzitten zoals automatische handtekening of iets dergelijks.
 
Voor de duidelijkheid... ik gebruik het formulier als dusdanig niet, ik wil alleen de tekst hebben die ik dan kan bewerken
 
Bij het openen van die PDF in Word komt er hier dit uit.
Dat bedoel je dus niet?
 

Bijlagen

  • formulier_verordening20030728_bijlage_05a 5 FA kennisgeving vanaf 1 sept 2022.docx
    24,9 KB · Weergaven: 2
dankzij de tip van Senso ben ik intussen al heel wat verder geraakt en begint de tekst nu wel op iets te lijken. Ik zag alle "codes" zoals returns en zo, weergegeven worden in de tekst en dat was wel een goeie hulp.
Ik zwoeg even verder... bedankt iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan