Hallo,
Ik zity met de volgende vraag. Ik heb een Excel bestand van waaruit
ik via VBA onderdelen overhaal naar Word (als afbeelding). Dit werkt prima.
Graag wil ik ook vanuit het Excel bestand tekst overhalen naar datzelfde
Word bestand. De tekst staat in een cel in Excel (bijvoorbeeld de organisatienaam in cel A2).
Deze tekst moet op meerdere plaatsen in het Word bestand worden neergezet (overal
waar de organisatienaam genoemd wordt). Dit moet ook overschrijfbaar zijn
(dus in het Word bestand moet wanneer ik de organisatienaam verander en de
macro opnieuw uitvoer de organisatienaam in het word bestand overschreven worden).
Wi helpt ?
Alvast hartelijk dank !
Erwin
Ik zity met de volgende vraag. Ik heb een Excel bestand van waaruit
ik via VBA onderdelen overhaal naar Word (als afbeelding). Dit werkt prima.
Graag wil ik ook vanuit het Excel bestand tekst overhalen naar datzelfde
Word bestand. De tekst staat in een cel in Excel (bijvoorbeeld de organisatienaam in cel A2).
Deze tekst moet op meerdere plaatsen in het Word bestand worden neergezet (overal
waar de organisatienaam genoemd wordt). Dit moet ook overschrijfbaar zijn
(dus in het Word bestand moet wanneer ik de organisatienaam verander en de
macro opnieuw uitvoer de organisatienaam in het word bestand overschreven worden).
Wi helpt ?
Alvast hartelijk dank !
Erwin