thunderbird map

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
819
ik gebruik thunderbird als mail programma, nu wil ik de mail veilig stellen ivm opnieuw installeren van windows 10, zodat ik hierna de mailtjes weer in het programma kan zien; waar vind ik de map(pen) zodat ik deze kan kopieren en later na herinstallatie van windows 10 weer kan plakken ? Hoop dat mijn vraag duidelijk geformeerd is.
 
Als je provider ruimte genoeg biedt, dan kan je alle mails ook via het IMAP protocol binnenhalen. Dan hoef je ze niet op je computer op te slaan, enkel als backup. En alles blijft lekker synchroon tussen al je apparaten.
 
Lange Pier, windows 10 opnieuw installeren omdat de pc langzaam is geworden door de jaren heen, er zal wel een hoop rommel intussen opstaan, ondanks ik regelmatig schijf opruiming doe; ik heb alle bestanden die niet verloren mogen gaan op een externe schijf staan, dus..............maar de mails van TB staan denkelijk in een aparte map.
En AAR...........de mails staan ook bij google account, map belangrijk
 
Simpel te vinden toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Lange Pier, windows 10 opnieuw installeren omdat de pc langzaam is geworden door de jaren heen, er zal wel een hoop rommel intussen opstaan, ondanks ik regelmatig schijf opruiming doe; ik heb alle bestanden die niet verloren mogen gaan op een externe schijf staan, dus..............maar de mails van TB staan denkelijk in een aparte map.
En AAR...........de mails staan ook bij google account, map belangrijk
Windows wordt trager indien er meer mee wordt opgestart, het opstarten uitdunnen tot het hoognodige zoals alleen items voor drivers, het AV en het eventuele backup programma, de rest kan weg, probeer dat eerst eens?
Je kunt Ccleaner gebruiken bij EXTRA en opstarten, ook Autoruns kun je gebruiken.
Openen als admin.
 
Er is ook een add-on/extensie om e-mails te im- en exporteren.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan