Tijd invoeren Query met Ctrl-1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2015
Berichten
3
Hallo allemaal,

Weet iemand een code te bedenken voor mijn volgende probleem in Access:
Wij maken in Access een wedstrijd schema aan voor onze biljartclub dit houd in dat in dit geval we allemaal 1 keer tegen elkaar spelen in een seizoen, dat zijn 386 wedstrijden.
Nu is in het programma van alles in te stellen behalve de speeldatum en hoe laat de leden tegen elkaar spelen, dat doe ik nu handmatig door de speeltijd bv. 13:00, 13:25 , 13:50 enz in te tikken in het veld “SpTijd”.
Ik zou dat graag doen met bij voorbeeld Ctrl-1 is 13:00 –Ctrl-2 is 13:25- Ctrl-3 is13:50 enz verder tot 16:00 uur en dacht dat in een Query te doen, maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Ik doe er een voorbeeld bij hoe ik dat dacht op te lossen, maar misschien heeft er iemand een beter idee.

Bij voorbaat dank,

Raoel
 
Dat voorbeeld zie ik niet, maar een oplossing in een query is er toch niet, dus dat had toch niet geholpen :). Ik zou een keuzelijst maken in je formulier met daarin de beschikbare speeltijden. Die kun je dan eventueel dynamisch maken door alleen beschikbare tijden te laten zien, dus als tafel 3 is gereserveerd van 13:00-14:30, dan kun je pas vanaf 14:30 weer reserveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan