• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Traag excel forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

plongske

Verenigingslid
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
3.054
Hallo,
Is er nog iemand die hinder ondervind om op het excel forum te geraken?
Bij mij duurt het ontzettend lang, Ik waan mij in de tijd van de inbelverbinding via een 65K modem, het duurt ongeveer een minuut om op de site te geraken.
als ik dan een bericht aanklik weeral een minuut wachten om het bericht te zien.
Op de andere forums heb ik deze niet.
 
Ik heb ook het idee dat het Helpmij-forum de laatste tijd soms wat dipjes heeft. Hier was het Helpmij-forum vandaag ook niet altijd even snel.
 
@plongske welk excel forum bedoel jij.

@bassie wat versta je onder niet snel...was dat alleen in deze sectie?
 
Dr traagheid merk ik ook, hoewel het niet constant is blijft het wel vervelend.
 
De afgelopen weken merk ik die dipjes op het hele forum. Eigenlijk sinds de werkzaamheden aan het datacenter op 16 januari. Het aantal dipjes wordt wel steeds minder. Bijvoorbeeld had ik vanmiddag om een uurtje of twee dat ik het forum met veel moeite kon laden. Maar dat was na een kwartiertje alweer weg en was het forum weer snel. Sindsdien niets meer gemerkt.

Het ligt verder niet aan de internetverbinding hier. Andere pagina's laden verder snel (moet ook wel met 150Mbps downloadsnelheid ;)).
 
@ puppie
Zijn er nog excel forums hier op help mij?
Nu gaat het weer sneller. maar om 18u was het een ramp.
Het probleem is dat het zich niet niet altijd voordoet, maar het is al enkele maanden dat ik enkel hier op deze site af en toe problemen ondervind.
 
ja er zijn meer excel forums....
Bij helpmij maar 1
de vraag kwam over bij mij of het een andere site dan helpmij betrof.
Als het goed is zou de snelheid nu weer goed moeten zijn.
 
@ puppie,
Sorry voor de verwarring dan.

Nu gaat het terug als een trein. :thumb: Bedankt
 
graag gedaan.
en mocht het slechter gaan laat het dan even weten in dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan