Tv kaart total media, edeting.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Vast even vooraf: nutteloze vraag denk ik, toch niks aan te doen, koop toch geen andere, al is het optie misschien.

Dhuhuhuh vhhrrraaaahhgggg:

Als je wat opgenomen hebt, kan je er zelf stukken uitknippen, maar hij haalt het niet echt weg lijkt me, want totaal aantal minuten blijft zelfde. (jammer als net niet op dvd te branden is bv (was dus net 't geval). Iemand idee hoe dat zit)? Nou hmmm?


ps Als iemand snapt hoe het nou zit, dat na het stukken eruit knippen en opslaan. Later de uitgeknipte stukken weer vanzelf erin (aan/op/tussen) zitten, hoor ik het graag (dacht zelf even, zodra je in nieuwe titel knipt, vervalt vorige (zodat genoeg is om zo te branden op iets), maar even geprobeerd, was het ook niet).
 
Laatst bewerkt:
Meestal als je op een tijdlijn de video stukken uit de video knipt, blijft het gedeelte er achter op de tijdlijn staan, die zou je dan theoretisch naar voren moeten schuiven aansluitend aan het andere stuk, dan zal je zien dat de film korter gaat duren.
Een en ander hangt samen met het gebruikte softwarepakket.
 
Niet gelukt hier met iets te schuiven. Total media 3.5 is de software die erop zit. Zal nog eens kijken naar universele tv kaart drivers.
 
Andere optie is een andere editor gebruiken, Pinnacle Studio of Magix...de 1e gebruik ik zelf en daar werkt het knippen probleemloos ( in mijn geval bij gebruik van MP4 en .ts bestanden ).
 
Bedankt, proberen we eens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan