TV Tuner Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
328
Ik maak gebruik van Quick tv en ben blij met de gebruiksvriendelijkheid daarvan. Echter heb ik sinds kort problemen hiermee.
Echter sinds kort heb ik een nieuwe scanner aangekocht met bijhorende software, mijn tv is sindsdien foutgelopen op gebied van geluid. In het begin had ik zelfs echo in het geluid, daarvoor heb ik al één programma van mijn pc verwijderd. Echter blijft mijn tv nu geluid afspelen maar niet meer zoals vroeger, het is fijner van klank.

Als ik mp3's afspeel heb ik dit niet. Ook bij opname van tv komt het beeld soms voor op de klank. Weet iemand misschien een ander gebruiksvriendelijk programma dat ook nog freeware is?
 
Probeer eens Kastor TV. Bevalt mij prima onder Vista. Mijn oude Pinnacle-TV kaart wordt niet ondersteund, maar met dit programma is het nog prima te gebruiken.
Freeware. :)
 
Bedankt, ziet er op eerste zicht handig programma uit.
Echter twee nadelen, je kan er niet mee opnemen en mijn afstandsbediening is niet meer te gebruiken :D.

Blijkbaar heb ik het geluid kunnen oplossen door bij het hoofdvolume de wave op dempen te plaatsen. Dit ben ik te weten gekomen door iemand die dit probleem ook al voorhad met dezelfde software/kaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan