Begin eens bij het begin: je hebt blijkbaar al een macro gemaakt, die 'No subject" heet, wat overigens al vreemd is want in een macronaam mogen geen spaties zitten. De macro zal dus wel anders heten?
Kijk, als je in het VBA venster zit, eerst in de linker kolom waar je als eerste regel zou moeten zien staan: Project#(VbaProject.OTM (# is een nummer).
Klik op het plusje als het project is ingeklapt. Je ziet nu staan: <Microsoft Outlook-objecten> met een Plusteken ervoor (of een -teken als de boom is uitgeklapt).
Heb je al een formulier gemaakt, dan zie je ook een groep <Formulieren>, en heb je al een macro gemaakt, dan zie je ook een groep <Modules>. In die groep Modules zit dan vermoedelijk de macro NoSubject die je eerder gemaakt hebt.
Je moet nu, als <Microsoft Outlook-objecten> is uitgeklapt, het object <ThisOutlookSession> zien.
Dat object moet je openen met een dubbelklik, en daarin zet je de code uit de website van Daniel Mitchell. Zoals Ed al zei, het formulier moet je zelf maken. Je kunt de code nog wel exporteren, maar die staat ook op de website, dus is net zo makkelijk zelf te kopieëren.
Als je een formulier toevoegt via <Invoegen>, <>UserForm> kun je daar een keuzelijst maken door eerst de knop <Werkset> aan te klikken zodat je de objecten kunt selecteren die je nodig hebt. Dat zijn: één keuzelijst, en twee knoppen. De namen van die knoppen haal je uit de code. Of je gebruikt je eigen namen voor de knoppen. In dat geval kopieer je alleen de code tussen de regels Private Sub en End Sub. Dat is overigens maar één regel code
Code:
Private Sub butSend_Click()
Call changeAccount
End Sub
Heb je alles netjes gekopieerd, dan zou het formulier moeten kunnen werken. Je kunt dat testen door op <F5> te drukken; dan moet het formulier op het scherm verschijnen met de beschikbare accounts.