Twee muizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

btouburg

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Berichten
5
Plotseling heb ik rechtsonderin twee ikoontjes van de Logitech Mouseware staan. De muis doet alles dubbel. Klikken wordt dubbelklikken, 1 tikje van het scrollwiel worden er twee. Ik heb al geprobeerd de hele muisbesturing te verwijderen (en herstarten natuurlijk), de muis er weer opzetten, maar het probleem blijft. En ik zie er tegenop om in het register te gaan knoeien, alhoewel ik verwacht dat daar ergens een fout zit.
Help?

Barbara Touburg
 
Verwijder de Mouseware van Logitech nog eens en ruim daarna je overbodige bestanden en het register op met CCleaner : http://www.ccleaner.com/

Probeer het daarna nog eens!

Edit:
Ik weet uit ervaring wanneer je een complete set hebt van Logitech, dus muis en toetsenbord, er vaak 2 cd's bijzitten, 1 voor het toetsenbord en 1 voor de muis. Vaak staat op de CD van het toetsenbord ook al de mouseware, dus wanneer je die bij installeren niet uitgevinkt hebt en daarna ook nog eens de aparte mouseware hebt geinstalleerd, krijg je misschien ook problemen.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor de suggesties, ik zal ze morgen gaan uitproberen, daarna meld ik me weer.

Barbara
 
Nog niet opgelost

Ik heb de muisdriver verwijderd, opnieuw gestart, opnieuw geïnstalleerd, probleem is niet weg.
 
Kijk hier bij de tweede schermafdruk van stap C. Je ziet dat ook beheer van de opstartlijst mogelijk is in Ccleaner. Kijk even of er niet twee keer dezelfde regel ivm Logitech in de lijst staat.
 
En werkt de muis niet perfect zonder de mouseware?

Nee, ik kan z'n gedrag niet aanpassen aan mijn wensen. Ik heb een groot scherm en heb dus een behoorlijke versnelling nodig bijvoorbeeld. En ik wil dat het scrollwiel dubbele dienst doet als dubbelklikker.
Inmiddels heb ik de lange weg genomen: oude driver eraf, nieuwere driver erop, er weer af, oude driver opnieuw geïnstalleerd. De tweede muis rechtsonder is verdwenen (hoera) maar de muis doet nog steeds af en toe dubbele acties, erg lastig. Daar wil ik nog vanaf zien te komen. Enig idee?

Barbara
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan