Tweemaal zelfde mailaccount in navigatievenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morpheus666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2016
Berichten
2
Beste,

ik heb mijn mail van telenet opnieuw geconfigureerd in mijn outlook 2010. Dit om de imap-instellingen te gebruiken. Ik merk nu wel dat ik hetzelfde account tweemaal in mijn navigatievenster heb staan. Ik zie dat dit komt doordat ik tweemaal eenzelfde gegevensbestand heb staan. Het gegevensbestand die verbonden is aan mijn account kan ik blijkbaar niet als standaard gegevensbestand selecteren en het andere kan ik niet wissen omdat dit het standaard is.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
Ik heb al geprobeerd om outlook volledig te wissen alsook de mappen waar de gegevensbestanden instaan, maar als ik outlook opnieuw installeer, dan vraagt hij niet om een nieuw account aan te maken, maar vraagt hij naar het gegevensbestand dat werd gewist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan