Ubuntu USB installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

GRLove

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
62
Beste helpers,

Gister heb ik Ubuntu 8.10 geinstalleerd op mijn usb stick. Dit ging allemaal zonder problemen. Alleen als ik nu mijn usb stick uit mijn pc haal en dan op wil starten geeft hij een fout code 21 dacht ik. Dit terwijl ik gewoon windows 7 op mijn pc heb staan. Waarschijnlijk heeft de installatie van Ubuntu dus met zijn handjes aan mijn hardeschijf gezeten waar ik hem geen toestemming voor gegeven heb... Moet ik nu altijd mijn pc starten met mijn usb-stick er in of is er een andere oplossing?

Please help,
Gerlof
 
"Fout code 21" -> duidt op register probleempjes van Windows ;)

Dus, Ubuntu is in deze niet de schuldige :)

Suc6! :thumb:
 
Ik heb niks veranderd aan het register van windows mijn laptop word nu gewoon geforceerd om in dual boot op te starten door linux. Ik wou ubuntu enkel en alleen op mijn usb stick zetten maar nu als ik zonder stick opstart geeft ubuntu een fout code maar ik heb geen toestemming gegeven om ubuntu op mijn laptop te zetten als ik mijn stick er in heb kan ik naar de laatste optie scrollen om in windows op te starten en dit lukt alleen maar wanneer ik in het bios mijn usb stick vooraan zet in de boot lijst... is er echt niet een manier om die ubuntu-**** van mijn pc af te krijgen?
 
Neem aan dat je installatie media hebt van windows 7 ? Mischien kun je het daarmee proberen op te lossen ? ;)
 
worked for me als ik bootsect /nt60 all /mrb doe :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan