uitrpint rapport op afwijkend papierformaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
hallo,
Als ik een factuur uitprint gebeurt dit op kettingpapier via een matrixprinter
Deze formulieren zijn officieel dus ik MOET die gebruiken
Op deze fromulieren staan voorgedrukt, de vakjes waar ik gegevens moet printen.
Dat loopt allemaal prima ware het niet dat ik telkens tussen 2 facturen in, het papier moet juist zetten.
Ik kan dus nooit 2 facturen na elkaar maken zonder naar de printer te moeten lopen
Hoe zet ik de printerkop telkens weer op de correcte plaats... ik moet de rol telkens ongeveer 5mm doordraaien.
het formulier is3 30,5 cem lang

bedankt
JP
 
Om te beginnen moet je het paginaformaat juist instellen; wellicht staat dat nog op A4. Heb je de juiste maten ingesteld, dan hoef je maar één keer uit te lijnen, en zou de rest goed moeten doorlopen.
 
Waar ergens moet ik dat formaat instellen??? is dat binnen access?
 
Ik bekeek de printereigenschappen... hier kan ik alleen kiezen voor A4 als papierformaat... kan ik dat ergens anders aanmaken?
JP
 
Via de knop <Pagina-instelling> kun je toch andere formaten instellen? Hangt uiteraard ook een beetje van je printer af die je kiest. Ik heb geen matrixprinter meer, dus ik kan geen doorlopend papier selecteren.
 
Ik vind nergens waar ik een soory can custom formaat kan maken... En dat heb ik nu net nidig vrees ik
 
Papierformaten horen bij je printer; ik denk dat je hem dus eerst moet aanmaken in je Printer driver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan