upgrade naar a2+

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimpieke010170

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
107
Goede morgen ik ga upgraden naar een amd a2+ nu is mijn vraag daar er zo veel keus is van borden welke ik het best zou nemen er moet geen video on bord zijn daar ik daar toch een beetje tegen ben heb liever een aparte videokaart huidig systeem amd 64 3200+ op een asus a8v deluxe bordje .
Wil dus een volledige upgrade processor geheugen moederbord en videokaart is er nu echt niemand die ook maar enige sugesties heeft
Echt niemand een voorstel
graag hulp
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen ik ga upgraden naar een amd a2+ nu is mijn vraag daar er zo veel keus is van borden welke ik het best zou nemen er moet geen video on bord zijn daar ik daar toch een beetje tegen ben heb liever een aparte videokaart huidig systeem amd 64 3200+ op een asus a8v deluxe bordje .
Wil dus een volledige upgrade processor geheugen moederbord en videokaart is er nu echt niemand die ook maar enige sugesties heeft
Echt niemand een voorstel
graag hulp

niemand een idee
 
Je bedoelt Socket AM2+
Trouwens wat is je budget ?
en heb je nog andere wensen ?
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt Socket AM2+

ja socket am2+ er is zoveel keuze van moederborden da ik de bomen door het bos niet meer zie:confused:

tja budget wou ik een beetje sprijden eerst mb dan de rest ik zou zo zeggen voor het bord een 80 a 90 euro
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan