Upgraden pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom206

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Berichten
72
Hallo,

Ik wil voor me vader zijn pc upgraden en nu viel mijn oog op deze upgrade-kit:

http://www.alternate.nl/html/produc...M-P23_(FX)-_FX6100_-_8GB/967743/?tk=7&lk=4850

De pc is voornamelijk bedoeld om te internetten, te mailen en films te bekijken.
Omdat het een kleine kast is wil ik het houden bij een ATXu moederbord en de bedoeling is dat ik er windows 7 op installeer.

-Heeft er iemand een idee of suggestie waar ik beter aan doe?

-En is het nodig om videokaart erbij aan te schaffen aangezien er al een on-board videokaart aanwezig is?

(het budget wat ik op de hardware wil uitgeven is richting de 200-250 euro)

Mvg Tom
 
hallo,
ik weet niet waar je tot nu toe mee werkt, maar 8 gb werkgeheugen is wel veel voor internet, mailen en soms een film, tenzij je vaak grote films kijkt. Ik werk zelf met een laptop met 8gb, maar hier werk ik dan ook mee aan autocad en dat soort programma's. Een extra videokaart is alleen nodig wanneer je grote films ((bijna )HD formaat) gaat afspelen, maar voor een youtube filmpje is een on-board genoeg.
 
Behalve dat het werkgeheugen van 8GB voor internetten toch wel heel veel is, is een zes core ook wat aan de overdreven kant...
Misschien een simpele en goedkope Athlon 2 quadcore en 4GB werkgeheugen met de onboard videokaart, daarmee kan je prima internetten en wat simpele spelletjes moeten daarop ook prima lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan